Wygnye kul 8.40pm tp aku hbs keje kul 4, gigih gler aku lepak kat mamak Rizuan semate-mate nk buangkan masa yg t'lebih. Kul 7 bru gerak ke Monorail Bukit Nanas nk g Times Square, lame gler kot x naek monorail, emm sesak la jgk..Sesampai kat Times hp lak flat btrynye, adoyai.. Gigih mencari tmpt charge hp, ape pon x boleh pakai baek di tepi dinding mahupon dlm surau. Pk punye pk, Starbucks je tmpt yg muncul dlm kotak idea bernas utk g charge hp, tapi... xsuke minum kopi... x suke Starbucks..
Tibe2 idea bernas yg lain termuncul ble tgk tmpt pedicure and manicure, pedicure RM15, manicure RM 10, okeh jalan.. Lalu smbil pedicure i charge hp.. hihihihi At lis dari bazir minum kopi yg aku x suke baek aku wat bnde yg aku suke kan. hehe tadaa da hbs pedicure, alaaa btry baru satu stengah bar, x ckp ni.... Ok lets manicure lak.. dpt r 3 stengah bar btry, n kuku yg cntk. Tadaa happy x?
So pastu Aj n d gang pon smpi, dok sebok check in kat IMAX la memasing. 1st time masuk IMAX, mak aii, ni cinema ke spaceship? screen besar gile!! HUGE!! n about 1000 people tgh pakai spec 3D tu, wow sgt!!, disbbkn x biase, n x nmpk seat mane nk msuk pintu mane, x psl2 r dr hjg sini turun ke hjg sane. Grrrr!!! Sabo jela.
Ok about Transformers, it just like watching the world greater war III, totally great. Suke giler tgk kete yg cntk tbe2 transform jd autobot yg damn cool!! hehehe Kalo r CCK aku cmtu kan, kikiki
Tapi sgt x puas ati n stuju ngn autobot, npe r Decepticon asyik dpt teknologi bes??? haahaha Pastu, OMG!! I love Carlyyyyyy especially ble part Sam kne hina ngn Diktator Kerajaan yg freak sgt ngn kje die tu, hahahaha n Carly said He is my Hero.. How sweet.. n part Sam devoted to save her from any danger, ah it just touching. emmm (berangan) nk jd mcm Carly, hot but loyal to her love. best!!
I RATE 6**** STARS for Trans 3!!!!
![]() |
| Aku nak botol air niiii, x smpt bli huhuhu |





No comments :
Post a Comment